استفراغ مداوم در سندرم نفروتیک: علل و درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک یک نوع از آسیب کلیه با علائم بسیاری از پروتئین در ادرار، ادم، چربی خون و hypoproteinemia است. بدون درمان موثر و به موقع برای این علائم و جلوگیری از صدمه به کلیه، سندرم نفروتیک همچنین می توانید به نارسایی کلیه منجر شود. بسیاری از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک شکایت دارند که آنها اغلب از استفراغ مداوم رنج می برند، در این زمان، بیماران بهتر به یک کنترل روشن برای پیدا کردن علت هستند و درمان به موقع و علامت.

علت استفراغ مداوم در سندرم نفروتیک:

1. عملکرد کلیه به دفع زائد سوخت و ساز کاهش سطح نیتروژن اوره خون بالاتر از نرمال خواهد بود. در باکتری آنزیم کار در اوره روده، اوره ممکن است به آمونیاک، که باعث تحریک غشای مخاطی دستگاه گوارش تخریب شده و منجر به تهوع و استفراغ.

2. با از دست دادن پروتئین ها، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می ایمنی ضعیف است. گاهی اوقات، به دلیل سبک زندگی ناسالم و رژیم غذایی، بیماران بسیار آسان است به از عفونت از دستگاه گوارش است که همچنین می تواند به تهوع و استفراغ منجر شود رنج می برند.

درمان استفراغ مداوم در سندرم نفروتیک:

اگر استفراغ با عملکرد کلیوی کاهش همراه است، بیماران باید انجام دهید نه تنها علائم کنترل است، اما آسیب کلیوی نیز متوقف شود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر برای بهبود علائم و حفاظت از عملکرد کلیه در همان زمان است.

این دارو به منطقه کلیه اعمال می شود.مواد تشکیل دهنده فعال از داروها توابع صرف گردش خون را افزایش و بهبود GFR پرفیوژن خون برای کاهش آسیب کلیوی التهابی، ضد یخ به ترویج گردش خون و شرایط تخریب ماتریکس خارج سلولی است که شکست آسیب. در نهایت، با کمک پزشکی، آسیب کلیوی می تواند متوقف شود و عملکرد کلیه می تواند معکوس.

با بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از صدمه به کلیه، استفراغ مداوم در سندرم نفروتیک می توان از ریشه درمان می شود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان ما، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://enfermedad-renal.com/el-sintrome-nefrotico/1965.html





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، استفراغ سندرم نفروتیک، علل سندرم نفروتیک و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: